Често задавани въпроси
В общия случай работим на месечен абонамент. Цената на абонамента зависи от обема на работа за административния ни персонал, оперативни и главни счетоводители. Този обем се определя на база на няколко други фактора, например:
А) Заетост на административен персонал:
- интернет банкиране;
- хартиени платежни;
- архивиране на документи;
- подредба на документи за осчетоводяване;
- издаване на продажбени фактури;
Б) Заетост на оперативен счетоводител
- икономическа дейност на фирмата (производство, търговия, услуги, акцизни стоки, криптовалути и т.н.);
- брой на първични и вторични счетоводни документи;
- брой служители и текучество на персонала;
- банкови сметки (местни и в чужбина, в левове и други валути);
- регулярна нужда от счетоводни справки;
- регистрация по ЗДДС.
В) Заетост на главен счетоводител
- коректност на клиента относно сроковете с които работим и предоставянето на нужните ни документи своевременно;
- тип контрагенти (физически и юридически лица от България, Европа, трети страни);
- възстановяване на ДДС;
- размер на паричните потоци;
- особени сделки;
- данъчни консултации;
- годишно приключване;
- съставяне на междинни финансови отчети;
- регулярна нужда от предефинирани мениджмънт репорти.
Обслужваме клиенти в различни сфери на икономиката, обикновено фирми с персонал до 100 човека – адвокатски дружества, търговци на едро и дребно, онлайн търговци, брокери на недвижими имоти, логистични фирми, рентиери, ресторантьори, производители, интериорни студиа, строителни надзори, строители, преводачески агенции и други.
Работим както на български, така и на английски език, като обслужваме няколко дружества с чуждестранни собственици.
Имаме счетоводители, които работят само счетоводна работа, както и такива, които работят само труд и работна заплата. Във времето сме се убедили, че това е правилният подход. Така имаме възможност да оптимизираме вътрешните и външните обучения, с цел по-задълбочена специализация на служителите ни.
Управителя на кантората ни има повече от 30 години опит в счетоводната материя и е наясно с дейността на всеки един от клиентите ни. Всички приключвателни операции, както и изготвянето на междинни и крайни финансови отчети се правят лично от него с цел най-високо качество на предоставяната услуга.
Мениджмънта на счетоводна къща Гарита общува с мениджмънта на клиентите ни. Служителите ни обикновено общуват с административния персонал на клиента. Предпочитаме да не общуваме с контрагенти на клиенти, нито със служители на клиента, необвързани с административни процеси
Да, всеки наш клиенти подписва споразумение за обработка на лични данни, където са дефинирани всички детайли относно боравенето ни с лични данни и конфиденциална информация.
Задължително лична среща. Важно е за нас да работим с хора, с които се разбираме и споделяме сходни цели, и ценности. Важно е също да сме сигурни, че можем да дадем на потенциален клиент, това от което той има нужда.
Следва подписване се стандартни документи – договор за счетоводно обслужване, споразумение за обработка на лични данни и конфиденциална информация.
Свържете се с нас и нашия екип ще отговори на въпросите ви.